لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
می‌خواهم به درد هم‌ تیمی‌ هایم بخورم!

می‌خواهم به درد هم‌ تیمی‌ هایم بخورم!

یوونتوس یک بار دیگر وابستگی خود را به جیجی بوفون احساس کرد و سنگربان ارزشمند یووه با رفلکس های دیدنی، مانع از فروپاشی دروازه ی یووه در فرانسه شد.

 

جیجی در پایان دیدار گفت:

 

من در هر بازی با این هدف وارد میدان می شوم که اثبات کنم شایستگی حضور در میدان را دارم و می خواهم زمانی که خداحافظی کردم، همه از رفتن من ناراحت باشند.

 

جیجی در ادامه گفت:

 

تیم امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشت و مهم این بود که گلی را دریافت نکردیم. من بعد از بازی مقابل بارسا هم گفتم که ما باید بهتر شویم و هر روز کار و تمرین کردیم.

 

از بوفون پرسیدند آیا می‌تواند در یکی از اخرین فصل‌هایش توپ طلا ببرد ؟

 

این چیزی نیست که به آن فکر می کنم و یا جایش برایم خالی باشد. من انرژی زیادی صرف می‌کنم تا خودم را روی فرم نگه داردم دو این بازی‌ها خوب بازی کنم و به درد هم‌تیمی‌هایم بخورم. بازی کردن برای تیمی فوق‌العاده هم به من کمک می‌کند ، چرا که هیچ چیز بهتر از این نیست که در فضایی سرشار از رضایت کار کنید. بزرگترین خشنودی این است که سرور را با هم‌تیمی‌هایتان به اشتراک می‌گذارید و دوستان و خانواده‌تان در جایگاه برایتان شاد هستند و این باعث می‌شود که شما هم با آنها شاد باشید

 

از بوفون در مورد تعویض پیراهن سوال شد و او دلیلی دیگر برای محبوبیتش را فاش کرد.

 

من با کمال میل با همه پیراهنم را عوض می‌کنم ، این نشانه‌ی احترام است. به یاد دارم وقتی که جوان بودم ، در انتهای بازی خواستم با کسی لباسم را عوض کنم ، اما و قبول نکرد. من واقعا ناراحت شدم ، پس تصمیم گرفتم اگر بازیکن بزرگی شدم ، حتما از رفتار اینچنینی شرمنده‌ خواهم شد. آن شخص که بود؟ نخواهم گفت!

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: